Zwroty
Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić w terminie aż 30 dni!
Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów dostępnej poniżej.
ZWROT ZAKUPÓW |
Jak to działa?
Zwrot zakupów to intuicyjne narzędzie przygotowane przez naszego partnera logistycznego Furgonetka, które przeniesie Cię do prostego formularza, gdzie w kilku krokach możesz zwrócić zakupione produkty.
Wybierz produkty do zwrotu
Zaloguj się do panelu Zwrot zakupów, gdzie znajdziesz wszystkie swoje zamówienia. Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 30 dni.
Określ szczegóły przesyłki
Zabezpiecz produkty i zapakuj do paczki. W formularzu wybierz m.in. sposób pakowania oraz opcję dostawy i opłać przesyłkę zwrotną.
Odeślij paczkę
Przekaż przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanieś ją do wybranego przez Ciebie punktu nadania, np. do paczkomatu.
Otrzymasz zwrot pieniędzy
Zwrot środków otrzymasz niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do naszego magazynu, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.
Wolisz tradycyjnie?
Jeżeli nie chcesz skorzystać z naszej strony zwrotów, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy e-mailem na adres info@kadama.pl lub pocztą tradycyjną na adres: KADAMA Kamil Zdański al. Partyzantów 39b/15 24-100 Puławy. Poniżej oświadczenie do pobrania:
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Szczegółowe zasady zwrotów
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
- Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
- Towar nie może posiadać śladów użytkowania.
- Poinformuj nas o swojej decyzji zwrotu towaru w terminie 30 dni od dnia, w którym otrzymałeś/aś zakupiony towar (lub inna osoba, która odebrała paczkę w Twoim imieniu).
- Za zgłoszenie zwrotu uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Możesz również przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres info@kadama.pl lub tradycyjną na adres: KADAMA Kamil Zdański al. Partyzantów 39b/15 24-100 Puławy.
- Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
- Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.
- Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
- Zwracane przedmioty należy odesłać na adres: KADAMA Kamil Zdański al. Partyzantów 39b/15 24-100 Puławy.
Zwrot pieniędzy
- W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), na ogół w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania paczki zwrotnej. Maksymalny ustawowy termin zwrotu pieniędzy to 14 dni.
- Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
- Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.
- Pamiętaj, że ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będących wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu w przypadku otrzymania produktu zniszczonego, brudnego lub wykazującego inne ślady regularnego używania.
Wymiana
Reklamacje
Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową (dawniej rękojmi)
- Sklep kadama.pl odpowiada wobec kupującego za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania.
- Reklamację możesz zgłosić wysyłając do nas e-mail na adres info@kadama.pl, zawierający informacje takie jak:
- Imię, Nazwisko, adres, telefon,
- numer zamówienia,
- datę zakupu towaru,
- nazwę towaru,
- szczegółowy opis usterki wraz ze zdjęciami przedstawiającymi uszkodzenie.
- W ciągu 2-3 dni (ale nie dłużej niż 7 dni) ustosunkujemy się do Twojego zgłoszenia.
- Otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą informacje na temat dalszego postępowania.
- Jeżeli dokumentacja zdjęciowa okaże się niewystarczająca, poprosimy Cię o przesłanie do nas reklamowanego towaru.
- W takiej sytuacji zabezpieczone oraz zapakowane produkty prosimy odesłać we własnym zakresie na adres:
- KADAMA Kamil Zdański
- Aleja Partyzantów 39B/15
- 24-100 Puławy
- Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek za pobraniem - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.