HELLO SUMMER! -15% na wszystko kod: S15

Częste pytania (FAQ)

W czym możemy Ci pomóc?

Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań, gdzie uzyskasz większość interesujących Cię odpowiedzi. Jeśli jednak nie uda Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy Cię do przejścia na naszą stronę kontaktową, gdzie Nasz zespół pomoże CI w rozwiązaniu wszelkich problemów - kontakt.

 

Zamówienia 

 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

  1. Zamówienie w sklepie kadama.pl możesz złożyć online poprzez dodanie produktu do koszyka, następnie po przejściu do koszyka wybranie sposobu wysyłki, podanie danych kontaktowych oraz opłacenie zamówienia (nie dotyczy płatności za pobraniem lub z odroczonym terminem płatności),
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@kadama.pl - składając zamówienie poprzez e-mail podaj nazwę produktu oraz kod produktu, dokładne dane do wysyłki oraz metodę dostawy i płatności (przelew na konto lub za pobraniem),
  3. telefonicznie pod numerem telefonu: +48 515 607 667.
Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h (w wyjątkowych sytuacjach max. do 3 dni roboczych). Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia, a kiedy paczka będzie już w drodze – numer przesyłki.

Jak dokonać zmian w zamówieniu?

Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać do momentu nadania paczki (tj. do czasu nadania paczki u przewoźnika). Zmiany w zamówieniu wydłużą czas realizacji zamówienia, szczególnie w sytuacji, w której będzie wymagana dopłata lub zwrot części środków. W takich przypadkach skontaktuj się z nami telefonicznie +48 515 607 667 lub mailowo info@kadama.pl.

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo: info@kadama.pl podając w tytule numer zamówienia. W treści e-maila napisz jakie produkty zakupiłeś oraz podaj swoje dane, które wprowadziłeś w formularzu podczas składania zamówienia. Pamiętaj, zamówienie możesz anulować do czasu nadania numeru przesyłki (status: Wysłane).

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia płatne z góry przelewem należy opłacić w terminie do 4 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z nami mailowo: info@kadama.pl podając w tytule numer zamówienia.

Czy mogę połączyć zamówienia?

Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, przez co nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszą infolinią - jeżeli zamówienia nie zostały jeszcze spakowane, możemy wysłać je jedną paczką, ale nie będzie już możliwości skorzystania z przywilejów dużego zamówienia np. darmowej dostawy.

Zapomniałem wprowadzić kod rabatowy podczas składania zamówienia, czy mogę uzyskać rabat?

Niestety z powodów technicznych nie ma możliwości zrealizowania kodu rabatowego już po złożeniu zamówienia. Kod rabatowy można zrealizować przy kolejnym zamówieniu w kadama.pl.

Jak otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

Faktury VAT wystawiamy do każdego zrealizowanego zamówienia. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz podać NIP do faktury, podczas składania zamówienia w danych adresowych zaznacz opcję "firma", a następnie wprowadź dane swojej firmy.

 

Płatności

 

Jakie są dostępne metody płatności?

Za zakupione produkty możesz zapłacić w chwili składania zamówienia, przy odbiorze lub do 30 dni od dokonania zakupu z PayPo. Wszystkie dostępne metody płatności opisujemy szczegółowo na stronie - dostawa i płatności.

Moja płatność nie została zrealizowana, jak mogę zapłacić za zamówienie?

W przypadku wystąpienia problemów technicznych z płatnościami online, prosimy o wykonanie tradycyjnego przelewu z Twojego banku. Dane do przelewu otrzymasz w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia oraz udostępniamy je na stronie - dostawa i płatności. W tytule przelewu wpisz numer zamówienia oraz Imię i Nazwisko podane podczas składania zamówienia. W przypadku braku zapłaty, po 4 dniach roboczych Twoje zamówienie zostanie anulowane.

Czy mogę zapłacić za zamówienie dopiero po jego odebraniu i sprawdzeniu?

Tak, w tym celu udostępniamy Ci płatność odroczoną z terminem płatności do 30 dni od złożenia zamówienia oraz możliwością rozłożenia płatności na raty. Naszym partnerem obsługującym płatność odroczoną jest PayPo. Szczegółowy opis działania usługi PayPo znajdziesz na stronie - PayPo - jak to działa?

 

Wysyłka i dostawa

 
Jaki jest czas i koszt wysłania zakupionych produktów?

Wszystkie zakupione produkty wysyłamy w 24h. Czas wysyłki może wydłużyć się do 3 dni w przypadku dużej liczby zamówień przed Świętami lub promocjami specjalnymi jak Black Week. Czas dostawy zamówienia oraz koszt wysłania zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Szczegółowo terminy dostaw i koszty opisujemy na stronie - dostawa i płatności.

Czy mogę osobiście odebrać zakupione produkty?

Sklep kadama.pl prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową i nie ma możliwości odebrania, zwrotu lub reklamacji produktów na miejscu.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

W momencie, kiedy zrealizujemy Twoje zamówienie, otrzymasz od nas wiadomość email z linkiem do śledzenia przesyłki. Dodatkowo, w zależności od przewodnika, otrzymasz możliwość śledzenia paczki w aplikacji mobilnej lub poprzez link przesłany przez dostawcę.

W jaki sposób mogę bezpiecznie odebrać przesyłkę?

W trosce o bezpieczeństwo zachęcamy do płatności internetowych, żeby maksymalnie ograniczyć kontakt z kurierem. Może on zostawić paczkę przed Waszymi drzwiami. Podczas składania zamówienia wybierz formę przedpłaty. Dzięki temu, nie będziesz dokonywać płatności u kuriera. Jeżeli musisz podpisać dokument i oddać go kurierowi używaj własnego długopisu. 

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Zgodnie z polityką sprzedaży nasz sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

Czy możliwa jest zmiana adresu dostawy już po wysłaniu zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia nie ma już możliwości wprowadzania żadnych zmian, jednakże niektóre firmy kurierskie udostępniają możliwość przekierowania paczki na wczesnym etapie wysyłki. Przewoźnik, który udostępnia taką opcję, po odebraniu od nas paczki wyśle do Ciebie automatycznie wiadomość e-mail, w której otrzymasz instrukcję, w jaki sposób możesz przekierować paczkę pod inny adres lub do punktu odbioru.

Co się stanie jeżeli kurier nie zastanie nikogo w domu?

Firmy kurierskie podejmują 2 próby doręczenia przesyłki. Często w takiej sytuacji kurier dzwoni do odbiorcy przesyłki z pytaniem, gdzie może zostawić paczkę (np. pod drzwiami, u sąsiada itp). W zależności od wybranego przewoźnika otrzymasz również wiadomość e-mail z informacją o możliwości przekierowania paczki np. do punktu odbioru, gdzie czas odbioru paczki jest dłuższy i wynosi do kilku dni. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz paczki, przesyłka wróci do Nas.

Czy istnieje możliwość odbioru przesyłki w paczkomacie lub innym punkcie odbioru?

Tak, udostępniamy kilka rodzajów wysyłki zakupionych produktów Wszystkie opcje dostawy oraz koszty wysyłki towaru znajdują się na karcie produktu oraz na stronie - dostawa i płatności.

Co zrobić, gdy kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę?

Najważniejsze poproś kuriera o sporządzenie protokołu uszkodzenia paczki w dostawie. Kurier powinien mieć taki protokół przy sobie. Możesz również sam sporządzić taki protokół w obecności kuriera. Jeżeli kurier odmówi, poinformuj go, że uszkodzenie paczki zostanie zgłoszone do przewoźnika, a on sam będzie musiał przyjechać w celu podpisania protokołu szkody. Możesz również wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki w celu późniejszego udowodnienia zniszczenia.

Następnie skontaktuj się z nami poprzez e-mail: info@kadama.pl - prześlij nam numer zamówienia, wykaz zakupionych produktów, zdjęcia protokołu i uszkodzeń paczki. Nasz zespół zgłosi do przewoźnika uszkodzenie paczki w dostawie w celu uzyskania odszkodowania.

Co zrobić gdy w paczkomacie znajduje się uszkodzona przesyłka?

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.

 

Zwroty, reklamacje i wymiana 

 

Jak dokonać zwrotu produktu?

Dla Twojej wygody, udostępniamy kilka możliwości zgłoszenia i zrealizowania zwrotu zakupionego produktu. Szczegółowo opisujemy wszystkie możliwości zwrotu na stronie - zwroty i reklamacje.

Pamiętaj:

  1. Dokonując zwrotu musisz zapłacić za przesyłkę zwrotną. Kwota, którą poniesiesz nie podlega zwrotowi,
  2. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem,
  3. Po otrzymaniu i sprawdzeniu przez nas zwracanego produktu oddamy Ci pieniądze za produkt wraz z kosztem wysyłki jaki poniosłeś przy zakupie towaru. W przypadku paczki pobraniowej zwrócimy Ci równowartość kosztu wysyłki dla najtańszej możliwej dostawy.
Ile czasu mam na zwrot?

Zwrotu możesz dokonać w terminie do 30 dni licząc od daty odebrania przesyłki.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

Zwrot środków wykonamy na konto z którego została dokonana płatność lub inne podane w zgłoszeniu zwrotu, na ogół w terminie do 3 dni roboczych. Maksymalny ustawowy termin zwrotu środków to 14 dni od odebrania przez nas przesyłki. 

Co zrobić aby wymienić produkt?

Wymiana produktu w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu. Dokładna procedura wymiany znajduje się na stronie - zwroty i reklamacje.

Jak złożyć reklamacje?

Reklamację możesz zgłosić wysyłając do nas e-mail na adres info@kadama.pl, zawierający informacje takie jak:

  • Imię, Nazwisko, adres, telefon i email,
  • numer zamówienia,
  • datę zakupu towaru,
  • nazwę towaru,
  • szczegółowy opis usterki wraz ze zdjęciami przedstawiającymi uszkodzenie.

W ciągu 2-3 dni (ale nie dłużej niż 7 dni) ustosunkujemy się do Twojego zgłoszenia. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą informacje na temat dalszego postępowania.

 

Twoje konto

 

Czy mogę dokonać zakupu bez zakładania konta w sklepie?

Tak, nie musisz zakładać konta aby dokonać zakupu.

Jakie są korzyści z założenia konta?

Po założeniu konta w sklepie kadama.pl będziesz mógł szybko sprawdzić historię swoich zakupów, śledzić przesyłki, nie będziesz musiał podawać ponownie danych do wysyłki i faktur.

Zapomniałem hasła, co zrobić?

Poniżej okna logowania kliknij w przycisk "Nie pamiętasz hasła?". W nowym oknie podaj adres e-mail, który wprowadziłeś przy rejestracji konta. Otrzymasz w wiadomości e-mail nowe hasło, które możesz w dowolnym momencie zmienić po zalogowaniu się do konta kadama.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl